AMERICAN SNIPER CAITLYN
10:33
120,025
Reddit
AMERICAN SNIPER CAITLYN CAN ONESHOT ANYONE WITH ULT (R). GG RIOT. FULL LETHALITY CAITLYN DELETES EVERYONE. 2000 DAMAGE WITH ULT. CAITLYN REAL INSTAKILLS

FOLLOW ME ► Twitch: www.twitch.tv/realgodzu
► Instagram: instagram.com/realgodzu
► Facebook: facebook.com/GodzuLOL/
1 like= 1 challenger xd
Thank you for watching!
HELP ME GET 800.000 SUBSCRIBERS !

Коментара
  • David López
    David López

    2:41 bots?

  • Maria Castro
    Maria Castro

    Scripted game XD still nice vid

  • Noob Or Pro
    Noob Or Pro

    American sniper no hope with vietnamese grass

  • Jonny Redfox
    Jonny Redfox

    1:45 name song?

  • Error
    Error

    Why godzu have 16lv and enemy has 8 ?

  • Tiziano Paciaroni
    Tiziano Paciaroni

    please stop playing against robots

  • Carlos Alberto
    Carlos Alberto

    Músic 1:28 plis?

  • Agent. K.
    Agent. K.

    0:34 man stop putting that in your videos, it’s not cool.

  • Leon BURGHARDT
    Leon BURGHARDT

    0:47 you did not survive

  • nassim hargas
    nassim hargas

    Make compilation of best moove

  • Black Fry
    Black Fry

    Sorry, can you say, what runes you are using?

  • Jordy Hoyos
    Jordy Hoyos

    Hahaha I Love so fucking much bro

  • Insanityltself
    Insanityltself

    Can i borrow your enemy players Godzu? Mine do damage.

  • m e m p h
    m e m p h

    thonrnmail le blanc

  • C-West
    C-West

    pls find new memes

  • Prsoludi
    Prsoludi

    You play against peopole with 17 IQ

  • anurag jha
    anurag jha

    when you hear 'steady...' yu know you fked up XD

  • Kilt Kilt
    Kilt Kilt

    Can I get the build guide?

  • Fatih Şeflek
    Fatih Şeflek

    Use your igniteeeee......

  • BENICIO LUCAS DOTTO FRANCISCO
    BENICIO LUCAS DOTTO FRANCISCO

    DOUUUUUUUUUUUUUUUUUUU¿¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

  • Nicolas-Charles Beaudoin
    Nicolas-Charles Beaudoin

    My god this azir is bad

  • przemek p
    przemek p

    First song / music? 🤔

  • %
    %

    Report godzu carrying all the games with all the champs

  • PlatinGrün
    PlatinGrün

    Is there a godzu Spotify playlist for his music?

  • Guwop Home
    Guwop Home

    U play in low levels dude go in ranked and make video like this :D

    • Godzu
      Godzu

      bruh, anyone bellow diamond is easy to play against. i do this in plat.

  • Jaime Luis
    Jaime Luis

    runes?

  • Pierce Nebolini
    Pierce Nebolini

    What elo does he play in, wood 3? Seems so smurffy

  • Артём Маруов
    Артём Маруов

    А что в рунах стоит?

  • Erich Adler
    Erich Adler

    True american sniper :) I love Caitlynn but i think Varus deserves a "sniper " name more than she:)

  • Aram Topaloğlu
    Aram Topaloğlu

    caitlyn no ulti -JFK

  • Murat Doğan
    Murat Doğan

    your edit sounds so so bad ....

  • Alperen Işık
    Alperen Işık

    We wanna old "ı survive" meme too

  • Dumplings
    Dumplings

    0:46 u are not survive!

  • Claudio Monello
    Claudio Monello

    Is that Azir a bot?

  • Zayd Bhula
    Zayd Bhula

    Day 2 of asking for "I survived meme"

  • Liduška Trynerová
    Liduška Trynerová

    Aha TY si čech

    • Godzu
      Godzu

      jojo

  • Savanna
    Savanna

    Adc on mid luv it xd

    • Godzu
      Godzu

      yess xd

  • flower among us
    flower among us

    GODZU WILL LIKE THIS COMMENT MAYBE...

    • Godzu
      Godzu

      maybe

  • CrusaderCenty [leba]
    CrusaderCenty [leba]

    Hey godzu where you from?

    • Godzu
      Godzu

      czech rep

  • Andreea Radu
    Andreea Radu

    Lb from that game here.We all agreed to focus you so we wouldn't get in the video haha.Tough af. GG man.

    • Akimar
      Akimar

      #worth

  • NyVon Nightcore
    NyVon Nightcore

    Nice, this was the game (the second one) against me and my friends and he lost it btw

    • Androne Rares
      Androne Rares

      It was worthy

  • Eren De
    Eren De

    The Sounds effects and short images in the in-between make the man laugh out loud🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂🤣🤣😂😂🤣😂🤣😂🤣😂

  • M4YW4Y
    M4YW4Y

    can we have a skarner bros video

  • Енотик LenDen
    Енотик LenDen

    It s fucking bronze - _-

  • Orestis Prrenjasi
    Orestis Prrenjasi

    Can you play xayah mid pls

  • Metoděj Matys
    Metoděj Matys

    Its just ridiculous how stupid peoples are. Absolutely obviously, you are just playing custom games with inter friends and than presenting it like normal or even ranked games... :)

    • Godzu
      Godzu

      Bruh check op.gg before you tell any lies. Stop wasting your time like this. Make your mother proud and stay in school. Good luck

  • xxx Extinctation
    xxx Extinctation

    The song you hear 4:25 has a little teemo laugh in it

  • Lauw
    Lauw

    Can you show the runes you used pls :(

  • Koga Wolf
    Koga Wolf

    Hahah, he uses the audio "I don't care". Obviously you do care. "What a joker" XD

    • Core
      Core

      Thats the thing

  • コウキ Kōki
    コウキ Kōki

    1:39 name song plisssss

    • F7exe
      F7exe

      tell me if u find it ;-;

  • Serban Corbu
    Serban Corbu

    Can u try Darius full ap?

  • egemen aydemir
    egemen aydemir

    Are yo americano ? Bruh

  • Piotr Stańczak
    Piotr Stańczak

    WTF THIS DAMAGE

  • Mehmet Efe Durmaz
    Mehmet Efe Durmaz

    Full ap yasuo day 24

  • Shukir Oralbekuly
    Shukir Oralbekuly

    did u see that damage she gave to azir with ult??????? OMFG i am going to main her after godzu's video

  • Shukir Oralbekuly
    Shukir Oralbekuly

    i want that auto-attack sound in-game

  • KimTaeddyy
    KimTaeddyy

    4:37 that's a lot of damage ಥ‿ಥ

  • KimTaeddyy
    KimTaeddyy

    i love caitlyn

  • Bastian Luengo
    Bastian Luengo

    Bro que malo el darius xd

  • Messias o prometido
    Messias o prometido

    SALVE , FROM BRAZIL GODZU👍💖

    • Thiago Augusto
      Thiago Augusto

      Os BR tão em peso aqui

  • Samuel Lucas
    Samuel Lucas

    Stop stealling kills from other players man...

  • Elsawy
    Elsawy

    Are you playing in Wood ELO ??

    • Godzu
      Godzu

      Neither

    • Mehmet Efe Durmaz
      Mehmet Efe Durmaz

      plastic elo

  • Jeeppers
    Jeeppers

    Godzu if you read comments u can use control + skill you can upgrade it instead of clicking the arrow thing

  • XlethG
    XlethG

    2:24 how would i see aphelios t-posing cause of death

  • miras saxx
    miras saxx

    play kata pls

  • HentaI SENPAI
    HentaI SENPAI

    Can u do "full ap jarvan4" ?

  • OlaComo EstasUwU
    OlaComo EstasUwU

    Where is our survived puppet :(

  • Hiboo
    Hiboo

    Plis illaoi

  • Dario
    Dario

    Parecen bot la gente esa

  • Louis-Pierre Gagné
    Louis-Pierre Gagné

    Nerf healing (sylas W)

  • Juani Mendez
    Juani Mendez

    Godzu, 2 videos in one day? Wow I LOVE THIS CHANNEL

  • Blazerman
    Blazerman

    love you dude

  • edy ilie
    edy ilie

    You hack

  • edy ilie
    edy ilie

    Godzu is op

  • Jorge Zambrano
    Jorge Zambrano

    I gotta admit that he's pretty good player, but I wonder why he won't play vs people in ranked instead of playing in normals vs dudes who are probably bronze, silver or even unranked

  • Andrei Mihai
    Andrei Mihai

    How can i find the vid from the parts when you get killed : "i survived"

  • Uğurrahman Çetin
    Uğurrahman Çetin

    Can you make a full lethality nocturne with dark harvest

  • Kris Crafter YT
    Kris Crafter YT

    Parece que juegas contra bots jaja

  • Jorge Armando Barcelo Villagran Herrera
    Jorge Armando Barcelo Villagran Herrera

    Cualquiera en bronce logra estas mamadas... Patético

  • Konstantin Nafz
    Konstantin Nafz

    Next Time u Couleur Maybe Play Herarim with full ms its gonna be so funny

  • Adrian Alavez
    Adrian Alavez

    I found no reason to play azir since a few seasons ago, too easy to kill him and barely does anything.

  • kos dont see
    kos dont see

    can u tell me the runes for Caitlyn mid?

  • رمضان كريم
    رمضان كريم

    Eune

  • رمضان كريم
    رمضان كريم

    If you man sent me 10000rp on 3mk hazem1

  • Tommy
    Tommy

    We need the old die meme

  • George Fr
    George Fr

    We want the original I survived meme

  • Pink Sheep 1446
    Pink Sheep 1446

    Omg, there is a new I survived meme now!

  • Chuck Norris
    Chuck Norris

    noob

  • Arthur Gamer
    Arthur Gamer

    One ideia, you can play with sett jungle? My brother hate sett jungle XD

  • DoubleE
    DoubleE

    bring back the i survived meme :((((

  • Karlinator9
    Karlinator9

    damnnnnn

  • Arthur Gamer
    Arthur Gamer

    Yess thank so much Godzu, i from of Brazil and i wacth your all day, i very like you bro

  • Xruna
    Xruna

    A silver 2 azeer

  • Abby
    Abby

    Make a Kalista Video lol

  • Blady
    Blady

    Kled or heimerdinger?

  • Mr SakZi
    Mr SakZi

    Counter Strike next title

  • Konbo GR
    Konbo GR

    Godzu where are u from?

  • Rodrigo Rubio
    Rodrigo Rubio

    day 25 kennen full ap

  • DARK NIGHT
    DARK NIGHT

    Nice

  • ÖMER FARUK PARLAK
    ÖMER FARUK PARLAK

    Can you put the link of the musics

Потврди
MAX LIFESTEAL NASUS
13:49
568 хиљ.
JAX WITH A REAL WEAPON
10:02
293 хиљ.
WHY IS SYNDRA SO OP?
10:02
98 хиљ.
DOUBLE ULT CAITLYN
10:18
233 хиљ.
WHY IS LUX SO OP?
10:02
376 хиљ.
DON'T BUFF YASUO
10:24
253 хиљ.
AYE LADS
8:32
290 хиљ.